WK-inhakers: Grijze koel server Grolsch beste actie totnogtoe

Grolsch Cool HotlineDe ‘op afstand bedienbare’ koel server van Grolsch gevolgd door de Bavaria DutchDress worden tot nu toe als beste WK inhaakacties beoordeeld. Dit blijkt uit de Oranje Barometer, een online onderzoek van marktonderzoekbureau Trendbox in samenwerking met &Co concepting. Het onderzoek, meldt vaksite Adformatie, is uitgevoerd onder een landelijk representatieve steekproef van 500 Nederlanders in de leeftijd van 16 jaar en ouder. Het veldwerk voor het onderzoek vond plaats in de laatste week van mei. Over nummer 1 van de top-10  Grolsch (reclamebureau DDB) wordt opgemerkt: ”Met name de passendheid bij het merk, de algehele aantrekkelijkheid van het aanbod en de sympathie die de actie uitstraalt worden gewaardeerd.” Bij de Bavariajurk (bureau Selmore) wordt vooral het vernieuwende effect geroemd. Zie ook overlees.

De lijstjes: De top 10
 1. Grolsch koel server
 2. Bavaria DutchDress
 3. Coca Cola World Cup Celebration Event
 4. Expert Oranjefeest
 5. Jupiler Jup Holland Jup shirt

Minst gewaardeerd:
 1. AD Oranje Plop muts
 2. C1000 VoetbalGOGO’s
 3. ING Persoonlijke betaalpas
 4. Dirk, Bas, Digros WK handjes
 5. Coop Oranje Buddies

Lees ook:Rijdende koelkasten met bier – nieuwe actie van Grolsch
Lees ook:Gestripte Grolsch-babe maakt met Oranje jurk van Bavaria ijs en ijskoud bier
Lees ook:EK Voetbal-inhaakacties biermerken beste zegt consument
Lees ook:Adidas blijft Heineken nipt voor als meest Olympische merk
Lees ook:Veel Oranje-inhakers op Gouden Loeki’s 10 mei-longlist

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.