Leuk idee, maar niet nieuw, die mini-musical van Getronics op het perron van het Centraal station van Utrecht vorige week (al lijkt de muziek er later aan toegevoegd). Zie deze muzikale stunt op 't vliegveld van Stansted, die we vijf maanden geleden op Reclamewereld.blog hadden. Getronics, nu onderdeel van KPN, haalt alles uit de kast om te laten zien dat alles anders is. Dus ook een nieuw logo en nieuwe huisstijl. En site. Los van een nieuwe directie. Zie ook het grappige promofilmpje, More fans, op de internationale Getronicssite, als ode aan het belang van IT (en dus van de inzet van Getronics, dat installaties, onderhoud, beheer en detachering aanbiedt).
Lees ook:”Atoomexplosie” ingezet in commercial voor nieuw Altoids-snoepje
Lees ook:Corendon maakt tadaaa…!-reclame met nieuw logo
Lees ook:Aandacht gevraagd voor ‘de jonge Europeanen van Kosovo’ in spotje
Lees ook:One Night Stand-reclame voor Sun Bum-zonnecrème
Lees ook:Monniken gaan beter klokken luiden dankzij Mars, in nieuw spotje
Although
this performance is indeed very very nicely done, it does not mean that
the company itself is a good company to work for.
''Their salaries are the lowest in the branch.
''And
they do not stimulate their employees in anyway as they have more,
young and eager, people ready to take over from the old garde.
In
short once they have you they forget about you. But do believe me just
because I have 10 years of experience with Getronics. Try it for
yourself.''