Naakt als kunst: competitie als reclamestunt wodkamerk Christiania

Een paar bezoekers van de Ameri- kaanse site Adrant roepen ‘'boring'' en vragen of er niets meer gebeurt in de reclame daar. De aanleiding: de New Nude-competitie. Het Noorse wodkamerk Christiania bedacht weer eens iets anders als reclame, een naakt als kunst-competitie en de beste inzending is vanaf 4 september op een groot billboard in New York te zien. Op de site worden de beste inzendingen getoond (niet alleen foto's), OOK met mannen als model. Vaak erg mooi en helemaal niet boring, soms aandoenlijk. Er is ook een COMMER- CIAL. De relatie met het merk Christiania (''the world's smoothest vodka''), vraagt u zich af? Art is pure, natural. Net als …. Tja.

Lees ook:In commercial P-magazine: bankovervaller valt voor caissièrebabe
Lees ook:Publiek kan de beste SuperBowl-commercial kiezen
Lees ook:De bootrace en de beste delen de ontbijtworstjes van Walls
Lees ook:Aantal inzendingen voor Dagbladgoud-reclameprijs stabiel gebleven
Lees ook:Doutzen Kroes ‘stript’ kerstliedje zingend voor CK Jeans

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.