Publiek kan de beste SuperBowl-commercial kiezen

In Nederland hebben we de Gouden Loeki, als publieksprijs voor leuke/goeie reclame, maar ook, bij voorbeeld Dagblad Goud, alleen voor advertenties in kranten. In de Amerika kun je de beste SuperBowl-commercial kiezen van de laatste decennia. Op de speciale CBS-site er 15 te zien, maar ze zijn wel allemaal van sponsors, zo commercieel zijn ze wel daar. De beste van het publiek moet concurreren met de favoriet van totnogtoe, ''Mean Joe Green'' van Coca-Cola, een aandoenlijk filmpje. Maar ook Cindy Crawford duikt op (commercial uit 1992), en Farah Fawcett (1973), zie ook de fantastische eerste Apple-commercial, 1984. Feiten over de SuperBowl HIER. Interessant is ook altijd wat de mooiste/beste nieuwe commercial is, die tijdens SuperSunday of 4 februari a.s. Zullen we over berichten hier.

Lees ook:Cindy Crawford ge-emojificeerd in spotje Diet Pepsi met knipoog naar klassieker
Lees ook:VPRO Gids prijst spots Shiseido/Takehiko en (oude) Fabergé/Fawcett
Lees ook:‘Shake up Christmas’ met muziek Train in Coca-Cola-spot
Lees ook:Nice Troy contra Mean Joe Greene: Coke Zero stoeit met Coca-Cola
Lees ook:Cindy Crawford in reclamecampagne schoengigant Deichmann (inclusief Van Haren)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.