Categorie: "Promo"

Wolkenkrabber beklimmen met behulp van draadloze stofzuigers LG kán zegt spotje

Stofzuigerreclame, daar houd ik van. It always sucks ;-) . Deze van Electrolux, een oudje, is mijn favoriet. Lachen. LG produceert ook geregeld spotjes, als onderdeel van de felle concurrentie met vooral Samsung. Nu is de professionele Amerikaanse rotsbeklimmer Sierra Blair-Colye ingeschakeld om een gebouw te beklimmen met twee draadloze LG Cord Zero-stofzuigers. Om te bewijzen dat de zuigkracht niet

Sexy lingeriespotje Coco de Mer X wint reclameprijs

Eén van de beste lingerie reclamecampagnes van het afgelopen jaar is zonder twijfel deze voor Coco de Mer.” Schreef site DeFilmBlog vorig jaar over bijgaand kunstig spotje, gemaakt door reclamebureau TBWA London, voor de Engelse ‘luxury Lingerie & Sex Toy Boutique.’ Dat filmpje won deze week een reclameprijs -geen hoofdprijs- voor vormgeving op het The One Club-festival in datzelfde Londen. ”En het moet één van de gekste filmpjes zijn. De tekst die jullie in de post lezen luidt: “They say you think about sex every six seconds. We can help you think about sex even

Marketing foodproducten moet beter meldt ABN Amro in advertentie

Opvallende, want redactie-achtige reclame-uiting van ABN Amro vandaag, geplukt uit de Volkskrant vandaag. Keurig met ‘Advertentie‘ er boven. De uiting neemt de vorm aan van een interview met Rob Morren, Sector Banker Food bij de bank (KLIK erop om te vergroten, maar leesbaar wABN foodordt ie niet, helaas; maar zie ook). Wat wil de bank hiermee? De bank wil ‘ondernemers met elkaar en met private investeerders verbinden’ vertelt Rob Morren, met een, wellicht onbedoelde, knipoog naar de Aandeel in elkaar-slogan van concurrent Rabobank. Hij waarschuwt voor marketingtricks, kort samengevat -het lijkt wel een vakblad interview- en zegt dat je, om je te onderscheiden, ”vooral transparant en authentiek’ moet zijn. Dat hebben we meer gehoord. ”Veel subsectoren kunnen nog een hoop winnen door hun marketing collectief beter te organiseren,” luidt zijn advies-per-advertentie ook. Morren wijst voorts op vervagende

Nike’s ‘Bring Your Game’-promo met LeBron, Kobe, KD e.a. voor basketbal fans

This is the first ad on Youtube that I actually didn’t skip,” schreef ene Kaden. Maar hij is een vast een basketbalfan en bovendien is dit geen commercial, maar een promofilmpje van Nike van liefst vijf minuten. Voor fans van deze American Game. Genaamd ‘Bring Your Game,‘ met de Amerikaanse sterren LeBron, Kobe, KD, Kyrie, Paul George, Anthony Davis, en Elena. Vier kinderen maken een grote reis om hun

L’Oréal-reclame Doutzen Kroes, Naomi Watts, Eva Longoria en Susan Sarandon in Cannes

Hollywood is deze week neergestreken aan de Cote d’Azur voor het 69ste filmfestival van Cannes en de Boulevard de La Croisette is wederom omgetoverd tot ’s werelds grootste rode loper. Waarmee ook l’Oréal de Paris/UK pleizer beleeft. De mooimakers zonden hun ‘spokesmodels’ -tevens ‘reclamemakers’ – Doutzen Kroes, Eva Longoria, Julianne Moore, Naomi Watts en Susan Sarandon naar de Franse badplaats, waar ze hun fans ontmoetten op die rode loper. Zie ook Day 2 en meer in de doorlees. ”Download our MakeUp Genius App and try on the red carpet

Teva x Han Kjøbenhavn in promofilmpje over sandaal

Han Kjøbenhavn -het Deense mannen mode merk van de minimalistische ontwerpen - houdt van experimenteren. Zie hier de promo voor speciale Han Kjøbenhavn sandaal en het fascinerende filmpje ontwikkeld door dat modemerk en het Amsterdamse reclamebureau Fitzroy. Stedelijke roots van het bedrijf gecombineerd met het buitenleven van Teva, waarvan ik ook nog sandalen in de

Bavaria kondigt overname Palm aan met mooie inhaakreclame

Als dat beursfondsen waren geweest, en dat zijn ze gelukkig niet, had dit nooit gekund: de overname door Bavaria van het Belgische Palm aankondigen met fraaie inhaak-commercial. Te veel mensen zouden voorkennis van het fusie’geheim’ hebben gehad. De ‘Brabantse familiebrouwers’ bundelen krachten en versterken portfolio, zeggen ze trots. ”Een samenwerking tussen twee familiebrouwers met een

Het Love At First Taste-experiment van Knorr blijkt goeie reclame

Of je favoriete smaken nu heet en pittig zijn of juist mild en aards, wat jij lekker vindt, zegt veel over wie jij bent. Zegt Knorr, onderdeel van Unilever. De internationale, van oorsprong Duitse voedingsmiddelenfabrikant, deed onderzoek bij 12.000 mensen in 12 landen.  Ontdek jouw smaakprofiel door antwoord te geven op twaalf vragen. Maar er werd meer aan vastgeknopt, een leuk #LoveAtFirstTaste-

Captain America: Civil war, de officiële reclametrailers

In de hoofdrollen Chris Evans, Robert Downey Jr en Scarlett Johansson. Hier twee officiële reclametrailers. Waren Captain America en Iron Man voorheen nog beste maatjes, in Captain America: Civil war -nu in de bios- kunnen de gebrouilleerde superhelden elkaars bloed wel drinken. De regisseurs, broers Anthony en Joe Russo, samen ook verantwoordelijk voor de vorige Captain America-film, serveren hier een ‘vrijwel perfecte mix van fantastische actie, onderkoelde humor en onderliggend

Menskat in ‘Nine Lives’-reclametrailer met Kevin Spacey, Christopher Walken en Jennifer Garner

A stuffy businessman finds himself trapped inside the body of his family’s cat.” Somt IMDb op. Hier de nieuwe reclame-trailer voor Nine Lives, een film voor het hele gezin, met in de hoofdrollen topacteurs Kevin Spacey, Christopher Walken en Jennifer Garner. Drie maal raden wie die steenrijke ‘stuffy businessman’ is. Komt eraan deze zomer. ”De film van regisseur Barry Sonnenfeld (Men in Black) doet op het eerste