Het Love At First Taste-experiment van Knorr blijkt goeie reclame

Of je favoriete smaken nu heet en pittig zijn of juist mild en aards, wat jij lekker vindt, zegt veel over wie jij bent. Zegt Knorr, onderdeel van Unilever. De internationale, van oorsprong Duitse voedingsmiddelenfabrikant, deed onderzoek bij 12.000 mensen in 12 landen.  Ontdek jouw smaakprofiel door antwoord te geven op twaalf vragen. Maar er werd meer aan vastgeknopt, een leuk #LoveAtFirstTaste-

experimentje: ”One of the key findings of Knorr’s research was that three in four people (over 78% in fact) are more likely to be attracted to someone who enjoys the same flavours,” schrijft vaksite TIR, waar meer over de door het Amerikaanse reclamebureau Mullen Lowe in LA gemaakte campagne, met voorbeelden, wordt vermeld. We zijn er wat laat mee, met dit filmpje (25 april op Knorr NL-channel gepost), dat al meer dan 40 miljoen keer is bekeken op YouTube. Fantastische reclame voor Knorr dus, missie geslaagd. Al valt over smaak niet te twisten .

Lees ook:Vodafone Power to the Prepaid jongeren
Lees ook:Het kan je leven redden: check je nek voor schildklierkanker (campagne)
Lees ook:Niet naar de hoeren maar lekker thuis knorren en Knorr eten
Lees ook:Rob Lowe is een engerd in spotje DirecTV uit VS
Lees ook:Een poolbeer mee naar huis nemen als reclame voor National Grid

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.