Van Happy Meal virtual reality-bril gemaakt als reclame voor McDonald’s

Uit Zweden… ‘Meet Happy Goggles, the Happy Meal evolution!’ zegt McDonald’s Zweedse vestiging, ter begeleiding van bijgaand filmpje over de introductie, voorlopig alleen in het land van Volvo, Ikea en H&M, de virtual reality/VR headset gemaakt van een Happy Meal-doos. Ze zijn vanaf 5 maart in zeven vestigingen beschikbaar. Schrijft Metro op de site: ”Het gaat om een pilot die gelinkt is aan de Zweedse voorjaarsvakantie. Dan gaan veel Zweden skiën. In een video wordt

precies uitgelegd hoe de klant de doos moet vouwen. Apart detail: er zit in elke uitgave van de VR-bril een aparte lens in het doosje. Om een link te leggen met de wintersport, maakte de fastfoodketen een speciale ski-game voor de VR-bril. Je slalomt de piste af door je hoofd te bewegen.’ Er worden in totaal 3500 Happy Goggles gemaakt, aldus Metro. Vernuftige reclamestunt voor de Happy Meals van McD. In Zweden kennen ze vast geen plofkip. Of Wakker Dier .

Lees ook:Cardboard virtual reality bril in de reclame bij VPRO
Lees ook:Eng. Dat vinden kids VS van McDonald’s nieuwe Mascotte ‘Happy’
Lees ook:Bedrijf de liefde door een matras te geven zegt Ikea in spotje
Lees ook:Studenten kunnen gratis ‘Snowevent’-wintersport in Italië winnen meldt advertentie
Lees ook:Metro-reclame voor Lagerveld die reclame maakt voor Metro

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.