Bedrijf de liefde door een matras te geven zegt Ikea in spotje

Unfortunately, we cannot deliver beds outside of Sweden, but you can still try our sewing machine and make a virtual one. Maybe you know a Swede you can send it to? So what do you want to say?” Ah, lief, deze mini-docu met Engelse ondertiteling van Ikea in Zweden, als onderdeel van de Zeg het met een bed-campagne. Of beter: een matras. Beetje vergezocht wel, daar in Zweden. Klanten borduren hun eigen matras virtueel en leggen uit waarom ze ‘m willen geven aan iemand die een nieuwe stap neemt in zijn/haar leven. Het woonwarenhuis kiest er wekelijks een winnaar uit en die krijgt het verrassingsmatras thuis geleverd. In sommige gevallen wordt er zelfs een mini-docu van gemaakt, zoals bij My, de eerste gever. De Ikea-campagne is gemaakt door het Zweedse reclamebureau Akestam Holst. Via TIR.

Lees ook:Eindelijk weer lekker naar bed, na de vakantie (‘t IKEA-matras lonkt)
Lees ook:‘We Surf’ heet mini-docu als reclame voor Sundek Beachwear
Lees ook:Aandacht maakt alles mooier zegt Ikea in nieuwe infomercial over keukens
Lees ook:Nomade en buseigenaar: Heineken’s interessante mensen
Lees ook:Erg leuke mini-docu over Vodafone’s Grand Prix van Roggel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.