KLM: candid camera voor ‘ruimte experiment’ Business Class

Everybody needs their personal space.” Wij Willen Weten, zei KLM. Tuurlijk is dat zo, maar hoeveel dan. De candid camera van stal gehaald in het streven het niveau van comfort in de Europese Business Class verder te verbeteren. De oplossing: je krijgt een lege plaats naast je toegewezen, want dát willen passagiers, als ze de keus hadden. Mijn vraag: wat als Business Class volstroomt, is onze nationale trots dan nog zo gul? Zal wel moeten, dan, dus nooit meer volboeken. Bijgaand een geestig, maar net wat te lang filmpje (1.40 min.) van het ‘onderzoek.’ Via AdverBox.

Lees ook:Luchthavenstunt georganiseerd met nieuwe ‘bedstoel’ van KLM
Lees ook:Superjumbo Singapore Airlines trots op eerste commerciële vlucht
Lees ook:Vrouw met haar in de war volgt jazz saxofonist op in reclame Emirates
Lees ook:Singapore Airlines’ Airbus A350-vluchten naar Schiphol in de reclame
Lees ook:Ernst & Young: Does back to business mean back to normal?

Eén reactie op “KLM: candid camera voor ‘ruimte experiment’ Business Class

  1. Eddy

    Re je vraag: wat als Business Class volstroomt, is onze nationale trots dan nog zo gul?
    Dan schuiven ze gewoon het gordijntje verder naar achteren, waardoor de business class dus groter word. Deze stoel-naast-je-is-leeg-claim, is namelijk alleen voor europese vluchten.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.