Vrouw met haar in de war volgt jazz saxofonist op in reclame Emirates

Ruim een jaar geleden vroegen we ons af of die jazzer met die saxofoon alleen voor de reclame jazz mocht spelen in de Business Class van Emirates. We zijn er nooit achter gekomen. Nu staat er weer zo’n wegdroom advertentie in Volkskrant Magazine (KLIK erop om te vergroten). Niet meer met kop ‘Het ideale werk-privé ritme,’ maar met ‘Kom helemaal tot rust in de lucht.’ En een vrouw die net wakker wordt in haar heerlijke ‘luchtbed’. Haar nog in de war, met een kopje thee of koffie in de hand. ”Heerlijk uitgerust wakker worden in de lie-flat comfort van onze Business Class,” begin de passende, aardig geschreven korte tekst. ”Uw enige zorg kan een warrige ochtend-coupe zijn.”  Onderaan de pagina wordt weer de gratis privé chauffeur service gemeld, maar nu nu niet meer als één woord, zoals vorig jaar nog. En ‘Exclusieve wijnen’ wat je toch al verwacht in Business Class, is vervangen door, actueel -en schrander- ’40 kilogram ruimbagage.’  En in nog kleinere lettertjes van de Emirates-advertentie staat: ‘Dagelijks 2 vluchten van Amsterdam naar Dubai naam meer dan 140 bestemmingen wereldwijd.’

Emirates is zoals bekend een van de Midden Oosterse luchtvaartmaatschappijen die als concurrent ‘onze’ KLM het leven zuur zou maken maakt. Zegt KLM dan. Dankzij, wordt in polderland geclaimd, vormen van staatssteun in het thuisland die de blauwe hier ontbeert.

Lees ook:Gratis wifi maar niet altijd in de reclame van luchtvaartmij Emirates
Lees ook:Mag-ie alleen voor de reclame jazz spelen van Emirates?
Lees ook:Met privéchauffeur gehaald door Emirates zegt advertentie
Lees ook:Met 80 kinderkanalen maakt Emirates ontspanningsreclame voor volwassenen
Lees ook:Mmmm: First Class Private Suite in A380 van Emirates

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.