Bekende vrouwen slaan niet aan in reclame, behalve …

Bekende Nederlandse vrouwen inzetten voor de promotie van een product heeft weinig zin. De doelgroep van vrouwen van 30 jaar en ouder is daar in elk geval weinig gevoelig voor, zeker niet als het gaat om haarproducten, meldt Parool.nl. Dat blijkt uit onderzoek van Motivaction onder 700 vrouwen. ''Het is hoogstens een handjevol jonge vrouwen tussen de 20 en 30 jaar dat zich laat beïnvloeden door BN'ers. Voorbeeldvrouwen zijn dan vooral Lieke van Lexmond, Wendy van Dijk en Yolanthe Cabau van Kasbergen.'' Van de groep van 30 jaar en ouder zegt bijna 95 procent dat ze zich helemaal niet laten leiden door een bekend gezicht. Bij vrouwen tussen de 20 en 30 jaar zegt 85 procent dat. En toch geloof ik het niet.

Lees ook:Lay’s stopt met BN-ers in campagne, Wendy exit
Lees ook:Actrice Lieke van Lexmond zingt soundtrack commercial Argeweb
Lees ook:Helft Nederlanders betaalt niet voor film, 70% zapt reclame
Lees ook:Spreken overheidscampagnes jongeren eigenlijk aan?
Lees ook:Niet-rokers ingeschakeld in anti-cool campagne van KWF

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.