Millionaire, interactieve ‘speelfilm’ online gelanceerd door De Lotto

Een fascinerende ontwikkeling op internet: vandaag heeft De Lotto als reclame de online interactieve 'speelfilm' gelanceerd, die inspeelt op het thema van de bekende tv-spotjes: dat het oh zo moeilijk is om miljonair te zijn. De regie van deze film van  15 9 minuten, met plenty vermakelijke actie, deed Tim Olie- hoek, zo meldt Adformatie. Deze jonge filmmaker is bekend van de actiekomedie Vet Hard en de tv-serie Shouf Shouf Habibi. De Lotto wil hier- mee ''kwalitatiever werven,'' door ''interessante content aan te bieden die mensen graag uit zichzelf tot zich nemen'', zegt De Lotto's Martijn de Weerdt in het vakblad.

Lees ook:Hugo Borst onder vuur als reclameboegbeeld online gokker Unibet
Lees ook:Sven Kramer geeft teammuts weg in spotje van Lotto
Lees ook:Britse Lotto gooit streakerspaar in de strijd (in spotje)
Lees ook:Unilever overweegt verspreiding huis-aan-huis reclamefolders
Lees ook:Digitale televisie werkt meer reclameskippen in de hand – onderzoek

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.