Energieleveranciers jaloers op Greenchoice vanwege onderscheidingen meldt advertentie

Om over na te denken, deze kop van de fraai vormgegeven jubeladvertentie van Greenchoice vandaag in de Volkskrant (KLIK erop om wat te vergroten). Aanleiding: v erschillende onderscheidingen. Andere energieleveranciers moeten jaloers zijn op dat bedrijf met die slogan De groenste energie is je eigen energie. Ook eentje om over na te denken. De url van ze heb ik opgezocht, hoef je niet over na te denken (staat niet in de advertentie, hoe bescheiden). Op de site van Greenchoice staat ook nog, niet onbelangrijk, dat ze niet alleen de ‘klantvriendelijkste energieleverancier van Nederland’, maar ook ‘altijd voordeliger’ (ook om na te denken, die claim). Bovendien helpen ze je met  energie besparen door zelf groene energie op te wekken. Helder. De tekst, over dat grijs, groen en jaloezie: ”En dat snappen we.Want Greenchoice is deze week uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke energieleverancier door Customer Centric èn door onderzoeksbureau SAMR [die organisaties doen bij mij geen Waka Waka-lichtje branden, maar vast wel onafhankelijk, dus pluis – MvO). Ook bij de Consumentenbond kwamen we als beste uit de test. Die waardering van onze klanten, daar zijn we hartstikke trots op. Samen maken we de wereld steeds groener. En daar worden we allemaal beter van.”

Lees ook:Greenchoice maakt geen reclame voor zonnecrème, maar voor zonnepanelen (en groene energie)
Lees ook:Greenchoice in advertentie: ‘voordeligste energieleverancier’
Lees ook:Topvoetballers maken reclame voor Shakira’s WK Voetbal-lied ‘La La La (Brazil 2014)’
Lees ook:Greenchoice beste energieleverancier volgens Consumentenbond meldt trotse reclame-inhaker
Lees ook:Eneco, Wereld Natuur Fonds kondigen samenwerking aan

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.