Ook opgericht om wat tegenwicht te kunnen geven voor de vaak negatieve berichtgeving over de NS van Rover, de vereniging ‘van OV-reizigers, voor OV-reizigers’? ‘NS is benieuwd naar uw mening‘, meldt de advertentie vandaag in dagblad Metro (KLIK erop om te vergroten). Gevraagd wordt om deel te nemen aan het NS Panel, dat, zegt de NS op haar site, ‘alle treinreizigers in Nederland vertegenwoordigt’. De advertentietekst: ”Samen met u willen wij uw reiservaring zo goed mogelijk maken. Door deelname aan het NS Panel denkt u mee over wat goed gaat en wat beter kan.” En de site gaat nog een stap verder: ”Door uw deelname heeft u direct invloed op belangrijke beslissingen die NS neemt.” Mogen het bewijs van dat laatste tzt zien in de communicatie van NS?
Lees ook:De Denker van Rodin denkt na en bezoekt museum in Detroit
Lees ook:Waarschuwingslogo’s Grolschflesjes niet effectief zegt gedragsdeskundige
Lees ook:Atoomstroom adverteert als sponsor Dames Rugby team
Lees ook:Virgin Atlantic inspireert reizigers met Let It Fly-spot
Lees ook:Kies duurzame mode nu, laat anderen niet de prijs betalen