Meer koffie in de koffie van Starbucks in de reclame

Opmerkelijk, deze reclame deze week in de dagbladen van Starbucks, dat zo zelden adverteert. Uit principe. Ze passen de smaak van hun Latte, CapStarbucks beterpucino en Caramel Macchiato aan door er een ‘extra shot’ espresso aan toe te voegen. ”Zodat je nog meer kunt genieten van die heerlijke Starbucks koffiesmaak.” Waar reclame soms niet nuttig voor is. Deze plukte ik uit De Telegraaf van vandaag (KLIK erop om te vergroten). Zijn ze dan eindelijk tot de ontdekking gekomen dat wij in Nederland wat meer pit, meer koffiesmaak dus, in onze koffie willen hebben dan Amerikanen? Hoera. Met een actie gevierd dit, alleen vandaag dinsdag 1 september. Voor 11 uur kun je de nieuwe koffie-injectie in de koffie zelf uitproberen, want dan krijg je gratis een Starbucks Latte. In de kleinste lettertjes onderaan in de advertentie staat dat dit aanbod is bij ‘deelnemende Starbucks winkels’ in Nederland. Welke wel/niet? Geen idee. ”Eén gratis Tall Latte per persoon per dag. Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen/kortingsacties. Zolang de voorraad strekt,” staat er ook nog.

 

Lees ook:DE’s koffie Blend 1753 helpt met onhaasten meldt bushok
Lees ook:Starbucks druk bezig met redden van bomen, nee, bossen
Lees ook:Beste koffie van Amsterdam nu in The College Hotel te koop claimt advertentie
Lees ook:Een geurig kopje koffie op straat van Folgers? Nee, dank u.
Lees ook:Bruine man en witte meid samen in mooie koffie-reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.