DE’s koffie Blend 1753 helpt met onhaasten meldt bushok

Douwe Egberts is op oorlogspad, en heeft haast. Jarenlang koploper qua koffiesmaak in Polderland, maar nu aan heel wat kanten voorbij gesneld door andere, lekkerder alternatieven. Dus worden veel nieuwe activiteiten ontplooid, denk ook aan overname The Coffee Company. Wat koffie zelf betreft: nieuws! In het bushokje om de hoek, deze week. Haasten kon de hele dag nog, dus tijd om deze foto te schieten. Bushok-reclame voor DE-Blend 1753, een ‘historische’ nieuwe koffie van het fameuze merk: Langzaam gebrand, langer genieten.

Lees ook:Meer koffie in de koffie van Starbucks in de reclame
Lees ook:Espressomachine en jaartje koffie als reclame Nationale Vacaturebank
Lees ook:Beste koffie van Amsterdam nu in The College Hotel te koop claimt advertentie
Lees ook:Hééél groot: Levi’s en Nespresso-reclame in centrum Amsterdam
Lees ook:Bruine man en witte meid samen in mooie koffie-reclame

3 reacties op “DE’s koffie Blend 1753 helpt met onhaasten meldt bushok

  1. niels

    Mooie abri hoor. Ik snap alleen dat ‘Take DE time’ niet, als je in het Nederlands ook gewoon heel simpel ‘Neem DE tijd’ kunt zeggen. Zeker als het om zo’n oerhollands merk als Douwe Egberts gaat. Dom foutje vind ik dat.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    Niels voor copywriter! PS Is beter en vooral: leuker. Maar Engelse versie kan geen foutje geweest zijn na al die voorafgaande processen bureau/opdrachtgever, maar een bewuste keuze. Waarom? No idea ;-)

      /   Beantwoorden  / 
  3. niels

    :-) dank, dank…

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.