Vermaak via beeldscherm nu overal zegt spotje AT&T

Taking entertainment to places you never imagined.’ Net aardig genoeg, deze Times Square/New York-commercial van de Amerikaanse giga telecommer AT&T, om te vertonen in deze komkommerperiode ook voor reclame. Werd gemaakt door reclamebureau Grey New York met de Engelse regisseur Rupert Sanders. Aanleiding:

hun acquisitie van betaaldienst DirectTV maakt de kansen voor tv- en videovermaak oneindig. Aardig ook om te constateren dat ‘we’ in Nederland niet achterlopen bij de VS als het om mogelijkheden gaat om alles overal te kunnen bekijken. Totdat we er knettergek van worden zelfs ;-) .

Lees ook:Arjan Ederveen als Ron Selling: terug op tv voor Online.nl
Lees ook:Blog.nl besteedt advertentiewerving uit aan marktleider WebAds
Lees ook:Umberto Tan maakt reclame voor zijn Late Night Show RTL
Lees ook:Nominaties voor Young Captain Award 2016 gevraagd in advertentie
Lees ook:Geile Kim, loodgieter en dameskoor bellen zich ook al schor

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.