Jongetje Braeden helpt daklozen en wint Mazda-prijs

Wat valt hier nog aan toe te voegen. Een feel good-verhaal van het Amerikaanse jongetje Braeden Mannering die zich het lot van hongerende daklozen op straat  aantrok zijn eigen hulporganisatie oprichtte: Brae’s Brow Bags. Met eten. Braeden

won een mooie geldprijs van Mazda USA en dit filmpje om alles uit te leggen. Christy, zijn moeder, houdt een informatief en leuk blog bij over alle ontwikkelingen. Voor haar zoon maakt ze ook nog even reclame, voor het goede doel, natuurlijk. ”Braeden is a very inspiraton speaker and has been invited to speak about food insecurity to people of all ages. He hopes to write a children’s book and host a hunger conference by the end of 2015.” Behalve het inpakken en leveren van bruine zakken met eten voor behoeftigen organiseert Braeden ook evenementen om geld op te halen voor andere organisaties die zich inzetten in de strijd tegen honger in de VS.

Lees ook:Knappe reclame voor World Food Day van Unicef (16/10)
Lees ook:Kat raakt in grote problemen in Kerstcommercial van Sainsbury’s
Lees ook:Janet Jackson maakt reclame voor kindersterfteactie Unicef
Lees ook:Kids, iPads, het Ministerie van Letters en t zingende alfabet
Lees ook:Dollen met babyworteltjes: een wild en een zwoel spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.