Kat raakt in grote problemen in Kerstcommercial van Sainsbury’s

#ChristmasIsForSharing (T-Mobile pakt het hele leven er meteen bij ;-) is de boodschap. Sainsbury’s, de supermarktketen van niveau in Engeland, is er net als warenhuis John Lewis snel bij dit jaar. Na de man op de maan een commercial van ruim 3 (!) minuten over Mog de animatiekat waarmee alles eerst mis gaat, gebaseerd op het bekende Engelse boek van schrijver/illustratrice Judith Kerr. Het boek kun je

kopen bij Sainsbury’s en elke penny gaat naar een goed doel, het Save the Children Fonds, dat met het geld kennis van de Engelse taal bij kinderen gaat vergroten. Daartoe wordt samengewerkt met uitgever HarperCollins Children’s Book. Het verantwoordelijke reclamebureau was AMV BBDO in Londen. Zie ook en een behind-the-scene filmpje is hier te zien.

Lees ook:Meisje uit Syrië nu vluchtelinge in infomercial vol drama van Britse Save the Children
Lees ook:Modellen moeten sexy reclame maken voor goed doel
Lees ook:Schokkend spotje ten behoeve van Syrische kinderen
Lees ook:Maak UEFA Euro 2016 stickerboek van Panini vol en help vermiste kinderen vinden meldt reclame
Lees ook:Scene uit Eerste Wereldoorlog in Kerstspotje Britse Sainsbury’s-supermarkt

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.