Marc Overmars in samenwerkingsadvertentie ABN-Amro en Ajax

ABN Amro en Ajax en OvermarsEen minzaam glimlachende en vast trotse Marc Overmars -zijn naam wordt niet genoemd- in een leuke, paginagrote advertentie vandaag waarin ABN-Amro zichzelf als de ‘trotse partner van de Toekomst‘ aankondigt. Met als kopzinnetje ‘Omdat alle groten ook ooit kleintjes waren.’ Benieuwd waarom ze niet voor die, haha, veel grotere Edwin van der Sar hebben gekozen, die ook nog meer bereikt heeft in zijn carrière. Over voor allebei. In de tekst in de advertentie achterop het katern Telesport van De Telegraaf vandaag legt de bank de samenwerking met Ajax uit en wordt gewaarschuwd dat talent alleen hebben niet genoeg is om er te komen (KLIK erop om wat te vergroten). Goeie boodschap. We citeren: ”Talent: je wordt er mee geboren. Maar met talent alleen ben je er nog niet. Het moet ontwikkeld, gekneed en gevormd worden. ‘Eigen kweek’ zoals ze dat zo mooi bij Ajax noemen. ABN AMRO geeft die talenten graag een duwtje in de rug. Daarom zijn wij vanaf 1 januari partner van alle jeugdelftallen, zaterdagamateurs en de vrouwen. Daarnaast zullen we ook de AJAX Foundation zowel financieel als met vrijwilligers ondersteunen. We kunnen niet wachten wat de toekomst ons zal brengen.” Goed nieuws voor Ajax, dus.

Lees ook:Pia Douwes maakt reclame voor opleiding musicaltalent met dank aan ABN Amro
Lees ook:Performance pianist Evander en danser Toon op Uitmarkt meldt ABN Amro-advertentie
Lees ook:Aegon feliciteert Ajax’ Suarez, De Zeeuw en Van der Wiel in advertentie (maar ook Dries Mertens en Roelof Luinge)
Lees ook:Reclame voor Ajax’ internationale Future Cup U17-voetbal
Lees ook:Hoe naar de beurs gaan werkt-advertentie ABN Amro

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.