Oprah maakt reclame voor haar Chair thee in moederdag spotje Starbucks

Starbucks is celebrating Mother’s Day with Oprah.’ Nee, ze speelt zich niet in het Amerikanse spotje, maar gezien de nauwe samenwerking tussen de twee op marketinggebied kan dat nog wel eens gebeuren. Oprah is wel de inspreker en helpt zo reclame maken voor het nieuwe product van Starbucks, Oprah Chai Tea, wat er vanaf nu te koop is. In de VS dan. Een ode aan moeders is dit Moederdag spotje,

gemaakt door reclamebureau 72andsunny in Los Angeles, dat eerder het Frappuccino- spotje maakte voor Starbucks, dat nog steeds betrekkelijk weinig aan betaalde reclame doet. De opbrengst van de verkoop van dit theemerk gaat naar de Oprah Winfrey Leadership Academy Foundation dat managementcursussen verzorgt voor vrouwen in Zuid-Afrika. Maar Starbucks is serieus met de theeverkoop, dit is geen eenmalige actie. ”We willen ook voor thee gaan betekenen wat we voor koffie zijn,” verklaarde topman Howard Schultz in 2013.

Lees ook:Ook Havaianas haakt in op WK Voetbal (met sandalen, ja)
Lees ook:KNVB-sponsor PWC in WK-inhaker: ‘Misschien nemen we morgen de beker mee, maar wat laten we achter?’
Lees ook:Starbucks druk bezig met redden van bomen, nee, bossen
Lees ook:Help, zelfs John de Wolf haakt in op WK 2010, voor Typhone
Lees ook:Koop vla: Dirk en Campina steunen Serious Request 3FM

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.