‘Plus beste supermarkt van NL’ zegt Plus in reclame

Plus beste supermarkt april 2014Afgelopen zaterdag won supermarkt- keten Plus -ruim 260 winkels in Nederland- twee keer de eerste prijs tijdens de ‘Supermarkt van het Jaar-verkiezing’. Plus André en Joyce van Reijen in Veldhoven is uitgeroepen tot ‘Supermarkt van het Jaar’. PLUS Peter en Antoinette de Wit in Nieuwstadt won de titel ‘Buurtsupermarkt van het Jaar’. ”We zijn al verkozen tot Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland en nu zijn we dus ook de beste supermarkt van ons land,” aldus de advertentie, die onder meer stond in Metro en De Telegraaf (KLIK erop om te vergroten). Dat ‘van Nederland’ kon ik niet bevestigd krijgen op die Supermarkt van het Jaar-site, maar dat zal aan mij liggen. Of misschien was die site nog nietvoorzien van het laatste nieuws. Of het betreft een individuele winkel, da’s dan makkelijk zeg. Enfin, Plus gaat de onderscheidingen vieren met een ‘feestelijke aanbieding.’ Met gratis roomboter appeltaart voor 5 à 6 personen, kost normaal €4.29. Maximaal twee per klant en Op=Op.

Lees ook:Bij Nuon Blijven Korting aangekondigd met veel reclame
Lees ook:Met Q-Music duiken naar de Titanic? Kan, zegt advertentie
Lees ook:Pepernoten in reclame actie Groningse Jumbo-super
Lees ook:Reclameaanval Jumbo op Dirk (zonder die naam te noemen)
Lees ook:Heel Nederland loopt over Martine Bijl heen (hologramreclame voor Hak)

Eén reactie op “‘Plus beste supermarkt van NL’ zegt Plus in reclame

  1. eerlijk duurt het langst

    Betreft idd 2 individuele supermarkten die in de prijzen zijn gevallen. Supergoed van deze ondernemers, maar Plus mag zich op grond hiervan natuurlijk niet generiek dé beste supermarkt van Nederland noemen. Dan is het onderzoek van het testpanel van Tros Radar (52.000 stemmen) betrouwbaarder: daaruit kwam Jumbo als absolute favoriete supermarkt van Nederland uit de bus.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.