Bonny St. Claire verdient aan alcohol-imago dankzij BOB

Wat  ‘n knappert, daar moeten we op troosten…” Bonny St. Claire grijpt nog steeds elke kans op aan, want je kan veel over ‘m zeggen, maar een knappert… Wel grappig dat de vrouw met  het alcoholische imago nu eindelijk eens wat verdient eraan, dank zij de BOB-campagne van Nederland Veilig. ”Gezelligheid zit in een klein hoekje. Spreek daarom ook als je op visite gaat goed af wie de Bob is,” zegt N=5, het bureau achter de campagne. Had ‘m natuurlijk al vóór de kerst hierop moeten zetten, maar even vergeten. Zeker de alcohol. Gelukkig komen er nog héél wat visites aan dit jaar weer. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Creatieve actie van reclamebureau Lowe tegen TE HUUR-bord
Lees ook:Doutzen Kroes en meiden van Victoria’s Secret spelen football in spotje
Lees ook:The Financial Times verovert wereld met nieuw spotje
Lees ook:Nog maar één piek op de boom heeft Hans van Telfort
Lees ook:Strippen en snowboarden … op kantoor: internetspotjes MyStress

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.