The Financial Times verovert wereld met nieuw spotje

De Londense The Financial Times zit hard achter nieuwe lezers aan net als alle dagbladen, nationaal en internationaal. Daarom nu een nieuwe commercial, Fingertips, waarin via ‘s werelds iconische gebouwen wijst op haar belang als internationale bron van nieuws en analyse. Dat komt allemaal ‘kanaal-neutraal‘  tot je. Dus via de kundig door ‘ons’ FD nageaapte roze krant, smartphones en de onvermijdelijke iPad (en via PC/Mac natuurlijk). De commercial werd gemaakt door reclamebureau DDB London. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Ontdek het nieuwe Holland Casino met Fiche-commercial
Lees ook:Barbie dolls dansen op Sugarbabes in spotje Nokia N8 Pink
Lees ook:James Bondfilm Skyfall: Coke Zero’s erg leuke inhaker
Lees ook:Leren zoenen kan ook bij Vodafone (& abo’s halen, tuurlijk)
Lees ook:Kroning Snoop Lion als LA’s sneaker king in spotje Adidas

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.