Vrouwengevecht, maar ánders, in jurkspotje Harvey Nichols

Het ‘zelfde jurk-seizoen‘ is aangebroken, dus opgepast, waarschuwt de Britse kledingretailer Harvey Nichols Womenswear vrouwen.  In deze opmerkelijke commercial wordt daartoe de ‘dood-staar 2.0′ geïntroduceerd, opdat je als voorzorg iets unieks aanschaft om je te kleden. Maar wel een gevaarlijke dood-staar nieuwe stijl. Het spotje werd gemaakt door reclamebureau Adam & Eve DDB in Londen. via AdNews.

Lees ook:Warenhuis Harvey Nichols adverteert met 100-jarig model in jubileumeditie 100-jarige Vogue
Lees ook:Danseresje is Tiny Dancer van Elton John in verzekeringsspotje John Lewis
Lees ook:Reclame voor staar-behandling van Amsterdamse ziekenhuis OLVG
Lees ook:Op zoek naar verloren liefde: spotje Esso doet denken aan NS
Lees ook:Over seks en tandpasta: absurd spotje voor Quay

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.