2 mln Nederlanders moeten weer over Becel pro.activ lezen

Na zangeres/cabaretière en Becel’s ‘reclamemaker’  Karin Bloemen begin augutus mag iemand van Unilever zelf het nog eens uitleggen in de dagbladen vandaag: over de noodzaak het cholesterolniveau in de gaten te houden met oog op mogelijke hartziekten en vooral over de cholesterol-verlagende margarine Becel pro.activ met als werkzame stof de door de Hartstichting aanbevolen plantensterolen. ”De inname van 1,5-2,4 gram plantensterolen per dag kan het chloresterol met 7 tot 10% verlagen na 2 tot 3 weken.” Aan het woord is Rianne Leenen, Head Nutrition & Health bij Unilever Benelux en als 16 jaar werkzaam bij Unilever. Aanleiding voor de advertentie van een hele pagina -KLIK erop om te vergroten- is de door Becel gesteunde Dress Red Day vandaag, waarbij wordt stilgestaan bij het vrouwenhart. Meer info op de site van de Hartstichting.

Lees ook:Unilever laat Karin Bloemen Becel pro-activ weer verdedigen, nu in dagbladcampagne
Lees ook:Ook Becel pro-activ achter reclame voor Nationale Chloresterol Test
Lees ook:Help! Roltrap stopt in Becel-spotje, maar hulp is nabij
Lees ook:Reclame oorlog Greenpeace tegen Head & Shoulders
Lees ook:Unilever benoemd tot Adverteerder van het Jaar in Cannes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website