Sterk: reclamebureau zoekt klant na ‘verlies’ van OS Londen

McCann Worldgroup, de reclamebureau- groep uit de VS die tot ontsteltenis van velen in Engeland OS Londen als klant verwierf, moet nu noodgedwongen afscheid nemen. En maakt daar sterk -en geestig- reclame mee in bijgaande advertentie in een paar Engelse dagbladen. En trots mogen ze zijn: ze waren niet alleen verantwoordelijk voor de reclame, maar ook voor de promotie, de pr en de digitale communicatie van wat volgens sommigen, zo meldt vaksite Adweek, ‘het grootste marketing communicatie project in de Britse geschiedenis’ wordt genoemd. En een groot succes. Ook sterk: de tekst, zie de overlees, is mooi ingetogen. Echt Engels  ;-) De tekst van de advertentie van McCann Worldgroup (KLIK erop om wat te vergroten, luidt: “After four years dedicated to delivering a successful London 2012, our work here is done. It’s an exciting moment, because we now have an Olympic-sized gap in our roster. We’re hoping to fill it with brands that want to perform faster, higher, stronger. And with clients that don’t wear quite so much Lycra.”

[PS]

Lees ook:‘Wervelende’ Nacht van de geschiedenis; thema Arm & Rijk
Lees ook:Oekraïne-referendum: ‘tegen’-reclame Partij voor de Dieren en ‘Oorlog is geen oplossing’
Lees ook:Patiënten eerder naar huis dankzij Vodafone meldt advertentie
Lees ook:Thierry Henry maakt reclame voor ‘beste voetbalcompetitie ter wereld’ (en Sky Sports)
Lees ook:Kunst beschermheren per advertentie gezocht door het Prins Bernhard Cultuurfonds

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.