Oekraïne-referendum: ‘tegen’-reclame Partij voor de Dieren en ‘Oorlog is geen oplossing’

Ha, de hype (2), ‘raadgevend’ referendum. Eén partij heeft al ‘gewonnen.’ De media, die mooi verdienen aan alle reclame. De voor/ja-stemmers laten zich niet onbetuigd in advertenties (zie hier) vandaag, nu twee tegen/nee-stemmers (KLIK erop om te vergroten). Na de SP van gisteren (zie hier op Reclamewereld). De Partij vóór de Dieren, jaja, adviseert ons tegen het associatie/handelsverdrag te stemmen. Zie hun verklarende tekst van de uit De Telegraaf/Metro geplukte advertentie in de overlees. Ook de organisatie Oorlog is geen oplossing adviseert per kleine advertentie in Metro om tegen te stemmen. Pro-Poetin dus? Zou je bijna denken. Meer over die wat mysterieuze club en het waarom van die stelling is hier te vinden.KLIK erop om tekst te vergroten.

Lees ook:Oekraïne-referendum: ‘voor’-reclame Oekraïense organisaties, D66, linkse fractie Europarlement
Lees ook:Viktor Fischer trekker in Ajax vs Hamburger SV-advertentie Ziggo Sport
Lees ook:Jouw stem, daar maak je je toch sterk voor zegt 19/3 advertentie Rijksoverheid
Lees ook:Nieuwe Adidas uit-shirts Feyenoord verloot door dagblad Metro
Lees ook:Terugroepreclame ‘brandgevaarlijke’ Siemens wasdrogers uit 2002

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.