Hollands nieuwe wenst nieuwjaar zonder nare verrassingen

Nou, zonder vervelende verrassingen dan, maar dat woord paste niet in de kop van dit bericht over de 2012 inhaker van telecommer Hollands nieuwe. Het gaat dus om het vermijden van onverwachte kosten op je telefoonrekening. Toch snap ik iets niet. Er staat: ”Je belt binnen èn buiten de bundel tegen hetzelfde lage tarief.” Waarom is er dan überhaupt een bundel? En dat zinnetje in de wakkere krant-advertentie wordt gevolgd door: ”Omdat je zelf beslist of je wel of niet buiten je bundel belt, heb je altijd 100% controle over je mobiele kosten.” De reden dat ik het niet snap zal wel zijn dat oudejaarsavond nog maar zo kort geleden was ;-)

Lees ook:Ramon blij verrast over één bundel-reclame Hollands Nieuwe
Lees ook:Nieuw-reclame voor delen met UPC Mobiel Eindeloos
Lees ook:‘Kostenman’ Aldi in actiereclame bel- en databundels
Lees ook:Na Ajax-deal: Tele2-reclame voor alle Ziggo voetbalfans die niet staan te juichen
Lees ook:Ook Telegraaf rectificeert artikel over Paul van L. en Palm Invest

0 reacties op “Hollands nieuwe wenst nieuwjaar zonder nare verrassingen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.