Engels modehuis introduceert ‘Walk of shame’ voor vrouwen

Turn a Walk of Shame into a Stride of Pride‘ geeft de prijzige Engelse warenhuisketen Harvey Nichols vrouwelijke kijkers mee als boodschap voor de Kerst. Loop een winkel binnen en redding voor nog volgende wilde feestjes volgt. Via #walkofshame kan men ervaringen uitwisselen, dat moet lachen zijn. Over het leuke, beste brutale spotje, gemaakt door reclamebureau DDB UK,  is men overwegend positief. Twitteraar @franscorer nuchter: “Seriously — if you could afford to shop in Harvey Nichols wouldn’t you just PAY FOR A TAXI?” De song is een heel oudje, Morning has broken van Cat Stevens. Namens Harvey Nichols reageert Julia Bowe op de site van AdAge lief: “We love

taking something true to life and having fun with it and seeing how Harvey Nichols can make things better. We know that a fabulous outfit can cover a multitude of sins.”

Lees ook:Warenhuis Harvey Nichols adverteert met 100-jarig model in jubileumeditie 100-jarige Vogue
Lees ook:Prijs uitverkoopreclame warenhuis Harvey Nichols
Lees ook:IJzersterk spotje tegen winkeldiefstal van warenhuis
Lees ook:Een Society Shop-pak koop je tegenwoordig ook bij de Makro
Lees ook:Zie de geinige hondjesreclame van Harvey Nichols UK

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.