Prijs uitverkoopreclame warenhuis Harvey Nichols

Harvey Nicholls sale beerBest get there early.’ Deze twee advertentie van het Engelse warenhuis Harvey Nichols voor de zomer uitverkoop wonnen onlangs een onderscheiding op het internationale reclame-festival van Cannes. En terecht. Ze zijn helder van boodschap en zo eenvoudig; maar daarom zo knap. De twee modellen -laten we ze maar even Nichol en Harvey noemen- willen duidelijk niet herkend worden in deze kledij, haha, in de campagne (KLIK erop om wat te vergroten). Die werd gemaakt door het Londense reclamebureau Adam & Eve/DDB.

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan ff HIER graag.

Lees ook:Warenhuis Harvey Nichols adverteert met 100-jarig model in jubileumeditie 100-jarige Vogue
Lees ook:Online ‘topfilms’ gratis bij McDonald’s meldt reclame
Lees ook:George Clooney met Jean Dujardin in nieuwe Nespresso-commercial
Lees ook:Harvey Keitel in explosief Texaco-spotje dat de buis nooit haalde
Lees ook:Bezoeken Reclamewereld 55.600 in februari 2015

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.