‘Best get there early.’ Deze twee advertentie van het Engelse warenhuis Harvey Nichols voor de zomer uitverkoop wonnen onlangs een onderscheiding op het internationale reclame-festival van Cannes. En terecht. Ze zijn helder van boodschap en zo eenvoudig; maar daarom zo knap. De twee modellen -laten we ze maar even Nichol en Harvey noemen- willen duidelijk niet herkend worden in deze kledij, haha, in de campagne (KLIK erop om wat te vergroten). Die werd gemaakt door het Londense reclamebureau Adam & Eve/DDB.
[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan ff HIER graag.
Lees ook:Warenhuis Harvey Nichols adverteert met 100-jarig model in jubileumeditie 100-jarige Vogue
Lees ook:Online ‘topfilms’ gratis bij McDonald’s meldt reclame
Lees ook:George Clooney met Jean Dujardin in nieuwe Nespresso-commercial
Lees ook:Harvey Keitel in explosief Texaco-spotje dat de buis nooit haalde
Lees ook:Bezoeken Reclamewereld 55.600 in februari 2015