Spike Lee regisseert 9/11-spotje voor verzekeraar State Farm

Empire State of Mind. Teveel bedrijven en organisaties in Amerika haakten met spotjes in op tien jaar 9/11 om te laten zien. Voor deze van verzekeraar State Farm, geregisseerd door een grote naam, Spike Lee, maak ik graag een uitzondering. Ontroerend, net als veel van die andere video’s. Mede vanwege de 150 schoolkinderen van 8-11 uit New York City die brandweerlieden bezoeken om ze te bedanken.  The commercial eindigt met “Never Forgotten, Forever Grateful”. De opbrengsten van door James Davis Jr. bewerkte song met de kinderen van New York, te downloaden via iTunes, gaan naar de National Fallen Firefighters Foundation.  Zie ook achtergrondfilmpje met Spike Lee. Reclamebureau DDB Chicago maakte de Empire State of Mind-campagne.

Lees ook:Jay-Z en Alicia Keys maken lekker zingend reclame voor New York
Lees ook:Matthew Wilder’s ‘Break My Stride’ basis leuk spotje State
Lees ook:Met Foundation Run en Van der Sar haalt Ajax geld op voor goede doelen meldt advertentie
Lees ook:Consument beoordeelt Budweiser’s inhaker op 10 jaar 9/11 in VS als beste commercial
Lees ook:Lijstjestijd: de tien gekste condoomspotjes van 2009

Eén reactie op “Spike Lee regisseert 9/11-spotje voor verzekeraar State Farm

  1. hans

    De hele Wereld zag hoe de Twin Towers werden geraakt met vliegtuigen door kapers nu 10 jaar later blijkt 9/11 de grootste leugen uit onze geschiedenis te zijn.zie artikel met bewijs
    http://nieuwsbreker.punt.nl/?id=639958&r=1&tbl_archief=& (Noot redactie: Deze site gaat over reclame, maar oké, ik laat deze samenzweringsnonsens een keertje staan, omdat het nonsens is).

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.