Voordeelvinder: Telegraaf zoekt zelf goedkope boodschappen voor abonnees

Grote advertentie in De Telegraaf van vandaag. Geïntroduceerd wordt de Voordeelvinder. Op een supermarktprijskaartje, waarvan ik dacht, die is van Albert Heijn. De uiting is vast niet gemaakt door een professioneel reclamebureau, want geen touw aan vast te knopen. Een echte teaser, intrigerend. ”Een simpele manier om uw abonnement terAH met Telegraaf actieug te verdienen”  staat erboven. Abonnees van de krant van wakker Nederland kunnen ”tot 20 pct besparen” (gemidd. gezin: €1250 per jaar) op de wekelijkse boodschappen. En dat, zonder zelf naar aanbiedingen op zoek te gaan. Hoe? Eenvoudig, zegt DT. Kijk op www.telegraaf.nl/voordeelvinder en doe mee. Tja. We racen naar de site, waar we gelukkig veel wijzer worden. Daar staat: ”Selecteer eenvoudig de producten die u vaak koopt en de supermarkten die u regelmatig bezoekt. U ontvangt dan wekelijks per e-mail een overzicht van de voor u interessante aanbiedingen. Zo bent u als abonnee van De Telegraaf altijd op de hoogte van de scherpste prijzen en kunt u gemiddeld tot 20% op uw boodschappen besparen.” Aanbiedingen bij bijna alle belangrijke supers worden vergeleken, behalve bij Lidl (hebben geen Van.. Voor-aanbiedingen, schijnt) Zeer interessant initiatief dus. Ben benieuwd of de supers dat óók vinden. Of vormt dit juist een stimulans om meer te gaan adverteren in … De Telegraaf?

Lees ook:Onthuld op advertentiepagina: Telegraaf trakteert abonnees
Lees ook:Sport flexibel zonder abo meldt reclame van Sporttegoed
Lees ook:Betaalde digitale Telegraaf geïntroduceerd in advertpagina
Lees ook:Wilders ‘bewerkt’ door Lockheed/JSF, maar Het Net roert zich ook
Lees ook:Handboek ‘Grip op reclame’ legt consument zelf weren uit

4 reacties op “Voordeelvinder: Telegraaf zoekt zelf goedkope boodschappen voor abonnees

  1. Joris Wouters, De Telegraaf

    Uiteraard lazen we met interesse dit artikel over de introductie van onze nieuwe service. Een opmerking: Aldi wordt wel degelijk meegenomen door ons. Lidl inderdaad helaas niet, omdat zij geen Van..Voor-aanbiedingen hebben.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Dirk-Jan

    Dit kan natuurlijk ook zonder te registreren, zonder Telegraaf abonnement (en mét Lidl aanbiedingen), namelijk op superjerijk.nl

      /   Beantwoorden  / 
  3. Redactie, Michael

    Is dit niet spammen wat Dirk-Jan doet? Of geeft-ie nuttige, aanvullende informatie. Allebei, daarom laat ik het maar staan in dit speciale geval.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.