Verzekeraars aangepakt in agressieve advertentie BrandNewDay van stichters BinckBank

BrandNewDayWant we pikken dit toch niet langer?” Kalo Bagijn en Thierry Schaap, de oprichters van prijsvechter BinckBank, hebben de aanval geopend op verzekeraars met hun nieuwe bedrijf Brand New Day (op site veel meer info). Hiernaast hun eerste agressieve advertentie in o.m. De Telegraaf van vandaag. Met dit bedrijf zeggen ze in een persbericht ‘een extreem goedkoop alternatief voor woekerpolissen’ van verzekeraars te bieden. Met Brand New Day breekt een nieuw tijdperk aan -het lijkt wel een zwarte dag- waarin de verzekeringsmarkt ‘samen wordt opengebroken.’ En op de site: ”De belangrijkste reden om Brand New Day op te richten is niet primair het eigen financiële gewin, maar een intrinsieke hekel aan de houding en werkwijze van de traditionele financiële wereld met haar grote financiële molochen en de behoefte dat te veranderen.” Met BND bouwen consumenten met banksparen fiscaal vriendelijk vermogen op voor een aanvullend pensioen en de aflossing van de hypotheekschuld. Volgens Bagijn is het voor consumenten ‘in alle gevallen voordeliger om over te stappen’. Zie interview met Bagijn in De Pers hier. Zie de agressieve reclame van BinckBank destijds, gemaakt door reclamebureau New Message. Het bureau achter deze uiting is Planetplay (zie ook spots hier en hier).

Lees ook:Woekerpolis? Brand New Day noemt nu namen in reclame
Lees ook:BrandNew Day is niet meer boos op collega verzekeraars
Lees ook:Geding rond vergelijkende onlinereclame: BinckBank wint van Lynx
Lees ook:Belichaming selfmade man nu in reclame Binck Bank
Lees ook:De oude grammofoonplaat in Chinese Apple-spot

0 reacties op “Verzekeraars aangepakt in agressieve advertentie BrandNewDay van stichters BinckBank

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.