Belichaming selfmade man nu in reclame Binck Bank

Lekker agressief waren ze, herinner ik me, met hun campagne van januari 2008, Binck Bank, toen de ‘bijter onder de beleggingsbanken’ genoemd. Beweerde dat ‘de grootbank’ beleggers berooft. Vergelijk dat met de commercial die net uitkwam, van een ander reclamebureau. Zó anders van aanpak – lekker pretentieus. De nieuwe ‘Ik maak mezelf’ campagne van Binck bank is ”de belichaming van de selfmade man anno nu,” meldt het persbericht vandaag. De door Billy Pols van filmproductiebureau

Hazazah geregisseerde commercial, als onderdeel van de campagne van reclamebureau XXS, toont fraaie beelden ‘uit het leven van de onafhankelijke denker en doener, die zélf bepaalt wat goed voor ’m is.’ Aldus nog steeds het persbericht. Just Do It, dus maak het wel waar, meneer Binck ;-) . De site meldt trouwens: ”BinckBank maakt een gezonde winst en onderneemt geen risicovolle activiteiten. Uw veiligheid staat altijd voorop. Bovendien houden de AFM en DNB continu toezicht op BinckBank. Een ronduit solide bank dus, met een bijzonder gezonde financiële positie.” Woorden van een ex-bijter?

Lees ook:Binck Bank in nieuwe commercial: ‘grootbank’ berooft beleggers
Lees ook:Bank breekt in! Binck, op abri-campagne Quotes 500
Lees ook:Geding rond vergelijkende onlinereclame: BinckBank wint van Lynx
Lees ook:Broccoli. Ooit zo’n spotje gezien voor zo’n groente?
Lees ook:In een gezonde financiële wereld ligt macht niet bij de bank zegt Knab

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.