Partners WK Voetbal-bid WK 2018 2022 roeren zich in advertentie

Together for great goals.” Veel in de media vandaag over het plan om het WK Voetbal binnen te halen in Nederland en België. In 2018 of, als dat mislukt, 2022. En ook een inhaakadvertentie van de bid-organisatie, met aandacht voor de ”Official Partners” die de officiële kandidatuur steunen: BAM, ING, KLM, PriceWaterhouseCoopers en Randstad. Maar mis ik niet iets? Fortis verwacht ik niet meteen, haha, maar een puur Belgische onderneming erbij? Zelfs een Belgische luchtvaartmaatschappij ontbreekt. Laat die Nederlanders eerst maar ‘n betalen, denken ze misschien wel. Of moeten we de advertentie vooral zien als eigen promotie van de genoemde vijf bedrijven… Maar misschien draaf ik vreselijk door en staat er een vergelijkbare advertentie in de Belgische media, met Belgische Official Partners. Gemiste kans dan, om het -nu al- sámen te doen in één campagne. De NedBel-relaties kunnen zo’n zetje, een sportieve verbroedering, wel gebruiken dacht ik, na Fortis en de Westerschelde. Veel meer informatie over de NedBel-plannen HIER, bij The Bid. Met o.a. Dennis Bergkamp die graag herhaalt in een filmpje, en weer herhaalt, dat-ie ook vóór is: ”Veel voetbal en lekker dichtbij.” Tekst advertentie in overlees.WK voetbalpitch 2018-2022

”België en Nederland hebben de gezamenlijke ambitie om het wereldkampioenschap voetbal te organiseren. Dat heeft een grote betekenis voor onze landen. Tegelijkertijd laten we zien welke betekenis wij hebben voor de ontwikkeling van voetbal in de hele wereld. En via voetbal voor mens en maatschappij. Mooie doelpunten en goede doelen gaan samen. We zijn trots op de steun van onze Official Partners. Samen gaan we voor een succesvolle kandidatuur.” Was getekend: The Bid.org.

Lees ook:Hollands/Belgische Fifa-Bidbook WK gevierd met advertentie
Lees ook:Geen WK 2018 of 2022, toch resultaat, claimt advertentie
Lees ook:Eredivisie voetbal bedankt alle acht sponsoren
Lees ook:BeNe-wielerwedstrijd Eneco Tour start en eindigt in België
Lees ook:Jupiler haakt oersaai in op WK met ‘volle bak’ er tegenaan

Eén reactie op “Partners WK Voetbal-bid WK 2018 2022 roeren zich in advertentie

  1. wk

    ze zijn goed bezig! begint een beetje vorm te krijgen en nu maar hopen dat het voldoende is!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.