Duikbook komt boven in straat in Milaan – als reclamestunt

Even Apeldoorn bellen? Nee, een Italiaanse verzekeraar. Genertel heet dat bedrijf. Cool, je moet er maar opkomen. En wat moet dat allemaal niet he bben gekost, zeg ik als zuinige Nederlander, dit staaltje van guerrilla marketing met duikboot. Ook de stad Milaan zal gevangen hebben neem ik aan. Op bijgaande foto is het Smartje niet meer te zien, werd ‘geschept’ door de onderzeeër en reisde even mee op de neus ervan. Zo, hebben die Italianen toch een vloot, altijd aan getwijfeld. Meer foto’s op het Italiaanse Bloguerrilla. De discussie erover op twitter loopt via, zie ook duiktoren, #L1F3. Via @RogierMaaskant

Lees ook:Ryanair pakt Italiaanse regering hard aan in reclame-uiting op site
Lees ook:Foto-sessies in Vogue Italië heftiger dan reclame?
Lees ook:Wordt er gesnoven in reclame-uiting Italiaanse modemerk Sisley?
Lees ook:Vrouwonvriendelijke Donald Trump aangepakt in spotje Hillary Clinton
Lees ook:Onweerstaanbaar: bier lipgloss van Heineken in Valentijnsspot

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.