De nieuwste mode, jurkje snuiven? Het zal je merk maar overkomen, dat zo'n beeld als ''nieuwe reclame-uiting'' de wereld overgaat via internet. Dat overkwam het Italiaanse Sisley, onderdeel van Benneton. Mode en snuiven gaat vaak samen -denk aan Kate Moss- moet een grappenmaker gedacht hebben. Het merk kan wel wat aandacht gebruiken, zegt men, maar dit soort toch maar liever niet. Benneton's advocaten hebben het er druk mee. De Sisley-site opent met een aankondiging erover. Wat wél te zien zal zijn in de nieuwe campagne van Sisley? Mode/beauty-icoon Stephanie Seymour, zeggen ze trots. PS Op de oorspronkelijke ''uiting'' stonden onder Sisley de woorden fashioni junkie. Veritaliaansd Engels of fake-signaal?)
Lees ook:De non-medewerker van het jaar-campagne van Benneton
Lees ook:Zijn ze echt? Serie nieuwe anti geweld-uitingen van Benneton
Lees ook:‘Meest controversiële reclames ooit’ volgens site VS
Lees ook:Huh, een spin in coole stop-motion spotje van Chanel
Lees ook:Dove druk bezig met zelfrespect jonge meiden in Engeland