De After Cruise-feestboot, de koude Chocomel en De Opportunisten

Opportunisten kouwe Chocomel Meevaren? Kan nog, hoor, in Amsterdam deze maand en in Rotterdam in september. Met de Chocomel After Cruise 2016 met slogan/hashtag #daarhadjezinin. De feestboot moet festivalgangers verleiden tot een koud blikje Chocomel aan boord. Diverse terrassen werken mee aan de actie en dienen als opstappunt, lezen we op vaksite Adfo. Aan boord is een 360-graden webcam, waarmee de After Cruise live te volgen is via de website. Maar De Opportunisten varen niet mee, dat is wel zeker. En die webcam, als ze al weten wat dat is, bekijken ze ook niet. Wat zevan deze actie, om volwassen mensen koude chocomel te laten drinken tijdens een vaartocht vinden zien we in bijgaande tekening van reclame-cartoonist Frank Pels (KLIK erop om te vergroten).

De Opportunisten is, in Pels’ eigen woorden,een ‘ietwat baldadige speels-kritische’ striplog over reclame en media die exclusief op deze site Reclamewereld verschijnt. De gepubliceerde strips zijn allemaal te vinden als je helemaal rechts boven op De Opportunisten tikt bij de zoekfunctie. Frank Pels is, eervol, een Legend van de Vea, de vereniging van reclamebureaus, vanwege zijn verdiensten voor het vak. Zijn eigen weblog De Opportunisten bevat nu columns en gedichtjes in plaats van strips.

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan hier graag.

Lees ook:Toch maar geen warme chocomel voor De Opportunisten
Lees ook:Over die zeehond van de Belastingdienst willen De Opportunisten ook wel wat kwijt
Lees ook:Dat ‘aandeel in elkaar’ van de Rabobank getest door De Opportunisten
Lees ook:Die man in de beha’s van Mora-spotje & De Opportunisten
Lees ook:Welke reclame makende BN-er hoort bij welke loterij vragen De Opportunisten zich af

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.