Ai, laten De Opportunisten de Opel Adam nou schattig vinden (en dat spotje ook)

Opportunisten Opel

Alles behalve schattig.Dat is de boodschap van die Duitse automaker over hun model genaamd Adam in die nieuwe ‘Opel Adam Rocks Frisbee’-commercial. Nou, over die boodschap denken De Opportunisten heel anders in de strip van vandaag. Wat nou ‘alles behalve schattig’, die ‘unieke stadsauto’ met dat ‘innovatieve IntelliLink infotainmentsysteem’ en ‘geavanceerde techniek’… KLIK op de strip van reclame-cartoonist Frank Pels om te vergroten, waardoor ie goed leesbaar wordt). De Opportunisten is, in Pels’ eigen woorden, een ‘ietwat baldadige, speels

 

 

-kritische’ striplog over reclame en media die vanaf begin dit jaar exclusief op deze site Reclamewereld verschijnt. De gepubliceerde strips zijn allemaal te vinden als je helemaal rechts boven op De Opportunisten tikt bij de zoekfunctie. Frank Pels is, eervol, een Legend van de Vea, de vereniging van reclamebureaus, vanwege zijn verdiensten voor het vak. Zijn eigen weblog De Opportunisten bevat nu columns en gedichtjes in plaats van strips.
[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag

Lees ook:Over die zeehond van de Belastingdienst willen De Opportunisten ook wel wat kwijt
Lees ook:De Opportunisten vallen over die man van die vlinder van Pearle
Lees ook:Die man in de beha’s van Mora-spotje & De Opportunisten
Lees ook:De afslankpil van René Froger en De Opportunisten
Lees ook:Groen en geel ergeren De Opportunisten zich aan dat Qurrent-spotje over die blauwe man

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.