Na speelfilm ‘The Huntsman’ mag Rabobank dagblad Metro met reclame verpakken

Metro cover rabo vooropMetro cover rabo achteropGisteren een internationale speelfilm, vandaag een Nederlandse bank. Het is duidelijk ‘in’ om de omslag van gratis dagblad Metro te kopen -weliswaar een ‘valse’- voor reclame. En misschien ook niet zo duur meer, dezer dagen. Ruim baan voor de Eerbetoon aan uitblinker-campagne van de bank die volgens eigen zeggen al jarenlang in duizenden (sport)verenigingen in Nederland investeert. Nou mijn cricketclub nog, haha. Van de advertenties zelf word je niet veel wijzer als je niet naar de speciale site, met de bankslogan Het aandeel van in de naam. De site geciteerd: ”Je sportverenigingis een unieke plek. Een plek waar je samenkomt met vrienden, waar je samen lacht en samen strijdt. Je clubgenoten hebben allemaal een aandeel in je leven. Maar wie is de uitblinker van jouw vereniging? Is het je coach, een teammaatje of toch de kantinejuffrouw? Geef je uitblinker hier een eerbetoon in de vorm van een persoonlijk portret.”

Rabobank noemt verenigingen onder ‘t kopje  ‘De verbindende kracht van sport‘ een tweede thuis. ”Je maakt er vrienden voor het leven, wordt er aangemoedigd door je coach en iedere keer weer warm onthaald door de kantinejuffrouw. Binnen verenigingen heeft iedereen een eigen rol en een impact op het leven van anderen. Zo hebben verenigingen een uniek aandeel in de groei van individuen, de samenleving en de Nederlandse sport. Daarom investeert Rabobank al jarenlang in duizenden verenigingen door heel Nederland.”

Lees ook:Met een kritische advertentietekst zoekt social netwerk Oranje Fonds financiële steun
Lees ook:Rabobank stopt na 15j met sponsoring Hoofdklasse hockey
Lees ook:‘Een aandeel in elkaar’ nieuwe commercial Rabobank
Lees ook:UPC promoot hdtv/digi-tv met game ‘Bekijk Beijing samen met mij’
Lees ook:‘Deel een Porsche met vrienden’-actie gemeld in spot

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.