UPC promoot hdtv/digi-tv met game ‘Bekijk Beijing samen met mij’

De Nederlandse tv-kijker wil niet aan de digitale televisie. Dat blijkt uit onderzoek van TNS-NIPO, zo lazen we deze week in de media. Maar kabel- en mediabedrijf UPC geeft de moed niet op, verre van. Bureau LaComunidad moest wat bedenken om ''het merk UPC, en in het bijzonder het HDTV-aanbod'', onder
de aandacht te brengen van tv-kijkers die haarscherpe beelden willen hebben. Alsof je, bij de OS in Beijing, zelf in het stadion zit, liefst samen met je vrienden: Bekijk Beijing samen met
mij!''
Doel van deze member-gets-member game

 

is
je eigen Olympisch stadion zo vol mogelijk te krijgen met vrienden om
vervolgens met elkaar naar de Olympische Spelen te kijken. Wie de meeste vrienden in zijn of haar stadion krijgt wint een
Philips Full HD televisie. ''Zo komt UPC HDTV het allerbest tot zijn recht!'', juicht het persbericht.

Lees ook:Spotje ‘Follow The Money’ vraagt financiële steun voor onderzoeksjournalistiek
Lees ook:EK Atletiek in Amsterdam aangekondigd spotje en advertentie
Lees ook:Reclame voor ‘cool’ schaatsen in het Olympisch Stadion
Lees ook:Federer smasht blikjes van iemands hoofd in Gillette-spot
Lees ook:Sjaak Swart (75) mag leuk bedanken in advertentie Aegon

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.