Diesel adverteert nu ook op Pornhub, Tinder en Grindr

Diesel pornhubHet kledingmerk Diesel zal zijn nieuwe herfst- en zomercollectie ook, voor het eerst, adverteren op minder conventionele sites als Pornhub, Tinder en Grindr. Zo meldt vaksite Emerce. Omdat het publiek daar zit en het merk ‘straat’ is, aldus artistiek directeur Nicola Formichetti. Diesel mag dan wel het eerste merk zijn dat adverteert op porno- en datingsites, maar Formichetti heeft geen koudwatervrees. Die sites en diensten behoren tot de grootste ter wereld. Iedereen bezoekt ze, klinkt de logischeredenering. Waarom niet? Formichetti zoekt juist die titels op om de nieuwe collectie te tonen, omdat ze van nu zijn en onderdeel van alle culturen zijn. Dat zegt hij tegen VICE-titel i-D. Natuurlijk draait de campagne ook op billboards en in tijdschriften, maar online is onderdeel van de constante ontdekkingstocht die Formichetti doorloopt. Zo kan het dat Diesel ook eigen emoji (emoticons) uitgeeft. Beeldtaal is van nu en van iedereen, niet alleen van Kim Kardashian. Wanneer de online campagne op de onconventionele sites begint, is nog niet helemaal duidelijk. Wel gaat het voorlopig alleen om de ondergoedlijn die nadrukkelijk te zien is op onder meer Pornhub en Grindr. Diesel is onderdeel van modebedrijf OTB, een bedrijvengroep met een jaaromzet van 1,6 miljard euro, aldus vaksite Emerce. Zie ook wat vaksite MT erover meldt.

Lees ook:Verknoei je tijd in Facepark in plaats van Facebook, zegt Diesel
Lees ook:Diesel met pikante herfst/wintercampagne
Lees ook:Diesel Island, land of the Stupid, home of the Brave-filmpje
Lees ook:Kontschoppen, niet rennen met nieuwe Diesel-sneaker
Lees ook:Aparte mannen en vrouwen in Diesel Reboot-campagne

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.