Diesel Island, land of the Stupid, home of the Brave-filmpje

Diesel Island, land of the Stupid, home of the Brave. Geestig filmpje van Diesel, terug in de hippytijd, heerlijke nonsens. Maar op YouTube lees ik: ”I do not understand the message. What do they want to sell? A brand of democracy and all that shit? … Lower prices!!! At least in Spain is very expensive …” Aldus Soravapaniagua. Heel wat zorglijker voor het merk is de oproep van PJPittman: ”Please do not shop at Diesel. In Colombia they make their employees work 12 hour days, with zero days off. They are told they will

be paid $375 a month for this. Which is bad enough… then they pay them only about $250. They know there are few employment opportunities, so they get away with it. Modern slavery. Diesel is evil and we should not contribute to this practice.” De oproep van Diesel: Join the movement and become a citizen.

Lees ook:Soul Queen Aretha Franklin in spot American Express
Lees ook:Zelfvertrouwen jonge meiden opbouwen voorop in nieuw ‘Like A Girl’-spotje Always
Lees ook:Hoe de Kerstman reclame maakte voor sigaretten in VS
Lees ook:Starbucks druk bezig met redden van bomen, nee, bossen
Lees ook:Discodansen met Diesel, nieuwe reclamevorm hip (?) schoenenmerk

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.