Kwaliteit centraal in Heineken’s Heerlijkheden-campagne

De afgelopen week begon Heineken met een nieuwe campagne: Heineken’s Heerlijkheden. Bijgaand een advertentie in de dagbladen vandaag en een foto van de zuil op het Amsterdamse Gelderlandplein waar nog veel wordt getimmerd (KLIK op uitingen om te vergroten). Erin wordt de -nogal eens ontkende- kwaliteit van het populaire bier benadrukt. De Heineken Heerlijkheden, met knipoog naar deberoemde Heerlijk Helder Heineken-campagne van vele decennia geleden, zijn gebaseerd op de eigenschappen van Heineken bier die de smaak zo uniek maken, aldus het persbericht: Heerlijk Helder, Heerlijk Verfrissend, Heerlijk Puur, Heerlijk Vertrouwd en Heerlijk Magisch. De langlopende campagne werd gemaakt door reclamebureau TBWA\Noboko en is op verschillende media te zien. En daar niet alleen. Op de eigen kanalen van Heineken volgen diverse films waarin meesterbrouwer Willem van Waesberghe de Heerlijkheden toelicht.

Lees ook:Heineken Extra Vers beschermd tegen tijd, temperatuur en licht meldt reclame
Lees ook:Waarschuwing over bier drinken in sportkantines per advertentie van Heineken
Lees ook:Tonto steelt show in hondenshow biermerk John Smith
Lees ook:Klacht bij reclamewaakhond over Heineken’s ‘bierfeest’commercial
Lees ook:Heineken Extra Vers schiet De Opportunisten in ‘t verkeerde keelgat

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.