Stel er zijn geen scheidsrechters meer zegt Centraal Beheer-spotje over vrijwilligersverzekering

Dat is even schrikken zeg. Stel dat er geen scheidsrechters zouden zijn…  Kunnen we dan ook Even Apeldoorn bellen? ;-) . Dit filmpje is opgenomen met ‘de scheidsrechter van een voetbalclub’. Dat zonder deze topvrijwilliger wel kan fluiten naar een eerlijk wedstrijdverloop, constateert Centraal Beheer, dat houdt van vrijwilligers. Lees maar: ”Vrijwilligers leveren onmisbaar werk in zoveel lagen van den maatschappij. Die moeten we koesteren.” Maar wat ze precies doen voor vrijwilligers

dat andere verzekeraars niet doen of goedkoper dan de concurrentie wordt niet duidelijk in de spotjes, die ook over mantelzorgers, leesmoeders en penningmeesters gaan. zijn. De CB-site licht e.e.a. natuurlijk wel toe (zie ook FB-pagina). De verzekeraar uit Apeldoorn, onderdeel van het Achmea-concern, biedt aan de VNG Vrijwilligersverzekering, waarin de vrijwilliger centraal staat, vrijwilligers automatisch verzekerd zijn bij het vrijwilligerswerk dat zij doen en maatschappelijk stagiairs zijn meeverzekerd. Oja, die vrijwilligers zijn er wel, gelukkig. Maar niet genoeg, natuurlijk. Nooit genoeg. Als ik dat even mag toevoegen. Het was leuk geweest als CB aan die spotjes meteen een oproep aan zou hebben toegevoegd.

PS Betekent deze serie spotjes, waarvan ik het verantwoordelijke reclamebureau niet met zekerheid durf te zeggen, dat die meer algemene humoristische Even Apeldoorn bellen-klassiekers in de reclame tot het verleden behoren? Iemand?

Lees ook:Je verzekering inruilen in autoshowroom van Centraal Beheer-spotje
Lees ook:Sints paard zakt door het dak, Even Apeldoorn bellen, naar Centraal Beheer
Lees ook:De verboden (!) Centraal Beheer-commercial over Adam en Eva…
Lees ook:Poll Reclamewereld over terugkeer Even Apeldoorn Bellen-campagne
Lees ook:Rapper Young D moet Even Apeldoorn bellen vanwege bijdehante Bentley

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.