De brief van Aegon raakt voortaan niet meer kwijt verzekert nieuw spotje

De brief, zou dit nieuwe spotje van Aegon kunnen heten. Dan denk ik meteen, oud als ik ben, aan The Letter, de hit uit 1967 van de Boxtops. Maar hier gaat het niet om een liefdesbrief, maar om een schrijven van datzelfde bedrijf. En vooral over persoonlijke aandacht. We zijn heel goed in het uitstellen van dingen die we niet leuk vinden, meldt de commercial. Dat blijkt uit onderzoek volgens de bank/verzekeraar. Als zal een brief van zo’n financiële relatie laten verdwijnen niet zo vaak gebeuren,

schat ik zelf in. Zeker niet als die misschien over bepaalde polissen kan gaan ;-) . Maar goed, uitstellen met openmaken en vervolgens handelen, daar ben ook ik sterk in. ”Veel mensen stellen hun financiële zaken uit. Dat begrijpen we bij Aegon heel goed,” zegt het bedrijf over de nieuwe commercial van het nieuwe reclamebureau, TBWA\Neboko, gekozen door de nieuwe directeur communicatie, Otto van der Harst. ”We snappen dat het regelen van financiën niet ieders hobby is. Toch is het belangrijk om je financiële toekomst regelmatig aandacht te geven. Daarom gaan we geldzaken makkelijker, begrijpelijker en overzichtelijker maken.” Je belangrijke geldzaken bestaan uit drie potjes, zegt Aegon. Lees er hier op hun site alles over.

Lees ook:Overloper Aegon valt slecht bij de Opportunisten
Lees ook:KPN lost Aegon af als hoofdsponsor Nederlandse schaatssport/KNSB
Lees ook:Die persoonlijke aandacht van Aegon wordt niet gepikt door De Opportunisten
Lees ook:Duitse postorderaar Otto begint met Kerstblog
Lees ook:Aegon maakt het niet mooier dan het is, zelfs niet in de reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.