Lachen, dit. ”You can’t skip this Geico ad, because it’s already over.” De Amerikaanse autoverzekeraar heeft bedacht dat je met deze commercial mensen even kan laten nadenken over hoe weinig tijd het vergt om een polis bij ze af te sluiten. Een kwartiertje. Alleen zijn ze vergeten om dat de hond des huizes te vertellen, en die
gaat gewoon door. Over die kans om dat spotje over te slaan, wat zoveel mensen zo graag doen, zegt Geico: bedank niet ons, maar de besparingen die je bij ons kan maken. Het bedrijf is al meer dan 75 jaar actief op de verzekeringsmarkt.
Lees ook:Visjes vertellen heel verhaal in commercial Staatsloterij
Lees ook:VPRO sponsort de vooruitgang als onafhankelijk platform meldt ledenwervingsspotje
Lees ook:Prijs voor Onbegrijpelijkste Advertentie gaat naar die van ’365′
Lees ook:Geico’s succesvolle holbewonerscommercials nu ook als tv-serie
Lees ook:Stien (88) en Thijs (84) over vakantie in leuk spotje Kuoni