Mannen uit modejungle gered door Outfittery claimt spotje

Outfittery redt mannen uit de Modejungle.’ Zeggen ze. De nieuwe tv-commercial van het bedrijf toont met een knipoog de verschillen in shopgedrag tussen mannen en vrouwen. Mwah. Outfittery, de Nederlandse vestiging van een Duits bedrijf waarvan we nog niet hadden gehoord -en dat maakt de reclame vooral interessant-  is een ”gratis service die mannen helpt er goed gekleed uit te zien. Met behulp van

persoonlijke stylisten worden outfits kosteloos toegestuurd.” Hoe het werkt vertelt de site. Boeiend wel. Je ontvangt binnen 10 dagen je persoonlijke Outfittery-box die je maximaal 14 dagen na ontvangst, pas weer hoeft terug te sturen. Je betaalt achteraf, alleen voor de kleding die je wilt houden. En zowel verzending als eventuele retourzending is dus kosteloos. ”Voor jouw gemak, wordt een retourlabel meegestuurd.”

Lees ook:Geld makkelijk terug via ‘Uitcheck gemist’ meldt OV-reclame (maar niet voor iedereen)
Lees ook:Er wordt hard gewerkt aan FM-ontvangst publ. radiozenders
Lees ook:Durfstart wil van werknemers ondernemers maken meldt advertentie oud-reclamestrateeg
Lees ook:Geestige Britse commercial voor Axe: ‘Hey, I am your sister’
Lees ook:Vietnamese vrouwen gaan in de reclame: te koop voor $6000

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.