U kijkt nu naar deze advertentie zegt Volkskrant

In de dagbladen van uitgeverij Persgroep Nederland -de landelijke Volkskrant, het AD, Trouw en Het Parool- is al geruime tijd een campagne te zien, een sterke, die adverteerders moet aanspreken – en aantrekken. De kranten zetten zich in wisselende advertenties af tegen de effectiviteit van het investeren in reclame op de sociale media. KLIK erop om deze uiting wat te vergroten. Dagbladadvertenties krijgen namelijk ‘onverdeeld’ aandacht. ”Als de reclame in onze nieuwsmedia begint, gaat u niet even op Facebook om te kijken wat uw ‘vrienden’ aan het doen zijn en gaat u niet snel de reclame doorspoelen.” Op papier of digitaal krijgen de advertenties in de Persgroep-bladen de ‘aandacht die ze verdienen’ claimt deze aflevering in de serie advertenties die we uit de Volkskrant plukten vandaag.

Lees ook:Dagbladen Persgroep zetten zich af tegen tv-reclame in nieuwe campagne
Lees ook:‘Hoofdsponsor’-campagne nieuwsmedia gestart in kranten
Lees ook:Facebook ontgint nu ook mobiele advertenties met succes
Lees ook:Krantenmakers zorgen voor woeste lezers met Live adblocking-stunt
Lees ook:Dit is geen advertentie in de krant, maar wel een beetje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.